Uw organisatie

Kwaliteit van zorg staat bij u op nummer 1. Direct gevolgd door een zo efficient mogelijke bedrijfsvoering. Dat is noodzakelijk omdat de kosten van de zorg, onder druk van politiek en verzekeraars, moeten worden teruggebracht. Ook u heeft daarin een verantwoordelijkheid die u zo goed mogelijk tracht na te komen.

Uw probleem

Helaas komt het te nog vaak voor dat patienten niet verschijnen op de afspraak die ze met u gemaakt hebben. De gevolgen zijn vervelend want u hebt geen tijd een andere patient nog in te plannen en er moet aardig wat werk verzet worden om de patient te benaderen en een nieuwe afspraak te maken. Inefficient en kostbaar.

De oplossing

SAYWHEN Afspraak Herinnering stelt u in staat om uw patienten proactief en klantvriendelijk aan hun aanstaande afspraak te herinneren. Interactief per SMS, e-mail of gesproken tekstberichten. Een week, een dag of een uur van te voren. U richt het systeem in passend bij uw bedrijfsvoering. Lees meer over de oplossingen van SAYWHEN.

Praat met SAYWHEN

Wilt u weten hoe onze klanten SAYWHEN succesvol inzetten of wilt u verder spreken over de problematiek binnen uw eigen organisatie?

Maak een afspraak met SAYWHEN. Uiteraard op een tijdstip dat u het beste schikt!