Wat wij zien beweegt ons

SAYWHEN heeft de ambitie om de wijze waarop organisaties, ondernemingen en instellingen met hun klanten contact onderhouden te verbeteren: van communiceren naar mobiliseren. Door klanten een stem te geven in het proces met daartoe zorgvuldige gekozen communicatie middelen.

SAYWHEN heeft passie voor het optimaliseren van klant-contact-processen zoals afspraken maken, plannen, communicatie en relatiemanagement. Hierdoor werken medewerkers efficiënter en worden klanten op een winstgevende wijze bediend met een grotere klanttevredenheid en -loyaliteit als logisch gevolg.

SAYWHEN combineert visie, passie en mensen met domeinkennis tot een unieke internet software oplossing die overal en altijd en voor iedereen beschikbaar is. Het SAYWHEN Klantgericht Service- en Communicatie platform is er voor eindgebruikers maar is ook voor partners als embedded oplossing beschikbaar.

SAYWHEN is een solide en waardige gesprekspartner die bestaat uit gedreven en bekwame mensen met kennis en expertise in Retail, E-commerce, Zorg, Logistiek, ICT en Marketing gesteund door investeerders met jarenlange ervaring in innovatie en ICT.

Onze geschiedenis

SAYWHEN is eind 2006 in Nijmegen opgericht. SAYWHEN levert een Klantgericht Service- en Communicatie platform voor de Retail branche, Zakelijke dienstverlening en Zorgsector. Dankzij SAYWHEN wordt het voor hen mogelijk om te besparen op kosten omdat SAYWHEN efficiënt ondersteunt bij processen als afspraken maken, afspraakherinnering, levering notificatie klantcontacten, en reduceren van no-show.

In het najaar van 2008 heeft SAYWHEN de eerste versie van de oplossing gelanceerd waarna deze na enkele maanden in gebruik genomen door een van Nederlands grootste kabelbedrijven. SAYWHEN is sindsdien met succes in gebruik bij vooraanstaande retailers en dienstverleners waar de service richting eindgebruiker en kostenefficiënt werken hoog in het vaandel staan.

In de tweede helft van 2013 heeft SAYWHEN na uitvoerige analyse van de Retail en Zorgbranche een nieuw platform ontwikkeld die met een niet aflatend succes door nieuwe relaties in gebruik wordt genomen.