Uw organisatie

U bent een retailer. Van uw (soms brede) assortiment houdt u uw voorraden klein want dat bespaart kosten. Om uw klanten toch te bedienen plaatst u klant-specifieke bestellingen bij groothandel of hoofdkantoor. Op die manier combineert u de kwaliteit en kennis die u onderscheidt van anderen met een kosten efficiënte bedrijfsvoering.

Uw probleem

De bestellingen voor groothandel of hoofdkantoor komen bij u binnen en u wilt dat uw klant deze zo snel mogelijk komt ophalen. U heeft immers beperkte opslagruimte en wilt snel uw geld hebben. Vaak zijn consumenten per telefoon niet direct bereikbaar en u wilt voorkomen dat zij u moeten gaan bellen. Een tijdrovend en kostbaar proces.

De oplossing

De SAYWHEN Order Notificatie stelt u in staat uw klanten geautomatiseerd en klantvriendelijk te informeren dat hun bestelling binnen is en opgehaald kan worden. Interactief per SMS, e-mail of gesproken tekstberichten. U richt het systeem in passend bij uw bedrijfsvoering en klantverwachting. Lees meer over de oplossingen van SAYWHEN.

Praat met SAYWHEN

Wilt u weten hoe onze klanten SAYWHEN succesvol inzetten of wilt u verder spreken over de problematiek binnen uw eigen organisatie?

Maak een afspraak met SAYWHEN. Uiteraard op een tijdstip dat u het beste schikt!